درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25548صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 5 شهریور 1395 - 08:55
 چرا نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهم‌ترین اهداف برگزاری یک نمایشگاه به دو دسته تقسیم می‌شود که دسته نخست آن را اهداف سازمانی یا شرکتی تشکیل می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهم‌ترین اهداف برگزاری یک نمایشگاه به دو دسته تقسیم می‌شود که دسته نخست آن را اهداف سازمانی یا شرکتی تشکیل می‌دهند.

در این دسته هر سازمانی به دنبال یافتن یک شریک تجاری جدید و به‌دست آوردن بازاری موفق برای کسب‌وکار خودش است اما دسته دیگر به اهداف کلی و شاید ملی یک نمایشگاه مربوط می‌شود که باعث رشد و ترقی در همه زمینه‌ها خواهد شد.

 

از تاثیراتی که یک نمایشگاه بین‌المللی بر وضعیت اقتصادی و مالی یک کشور دارد، می‌توان به بحث اشتغال‌زایی اشاره کرد. در مناطقی که نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود به طور مستقیم و غیرمستقیم شاهد اشتغال‌زایی گسترده در ابعاد مختلف هستیم؛ از طراحی و غرفه‌آرایی گرفته تا فعالیت‌های مربوط به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نمایشگاهی، شرکت‌های تبلیغاتی، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های باربری، هتل‌ها و رستوران‌ها، مراکز خرید، بازارها، تاکسیرانی‌ها و... در بسیاری از نمایشگاه‌ها، شرکت‌کنندگان نیز به طور غیرمستقیم با گسترش روابط با مشتریان در محدوده جغرافیایی و در مجموع در زمینه اشتغال‌آفرینی فعالیت دارند. از طرفی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی علاوه بر توسعه صادرات غیرنفتی رشد اقتصادی و رونق بازار داخلی را به دنبال دارد.

هرچند برگزاری نمایشگاه‌ها بسیار آسان و عادی به نظر می‌رسد اما در برگزاری یک نمایشگاه موفق، عوامل و مجموعه‌های مختلفی همکاری تنگاتنگ دارند و به صورت یک زنجیره به هم پیوسته و هماهنگ فعالیت می‌کنند.

 

به همین دلیل موفقیت هر بخش را می‌توان از فعالیت درست در حلقه‌های گذشته به‌دست آورد. اهداف یاد شده همگی در سطح بالایی در میان اهداف اصلی و کلی قرار می‌گیرند اما در مرحله بعد به غرفه‌ها خواهیم رسید که هر کدام نشان‌دهنده فرهنگ و پیشرفت فنی یک کشور خواهند بود.

 

نوع طراحی یک غرفه در نمایشگاه‌های بین‌المللی در ابتدا باید به فرهنگ آن ملت نزدیک باشد چرا که عده‌ای از تاجران با یک غرفه می‌خواهند اطلاعات جامعی از یک کشور به‌دست آورند و هر غرفه باید این قدرت را داشته باشد که پیشرفت‌های فنی آن مملکت را نشان دهد. استفاده از تجهیزات مختلف برای تخصصی و جذاب‌تر کردن غرفه یکی از لازمه‌های طراحی غرفه در نمایشگاه‌های بین‌المللی به شمار می‌آید.

 

باید این نکته را نیز در نظر داشته که هر چه استادانه‌تر در طراحی و چیدمان غرفه عمل شود به همان نسبت واقعیت شرکت بهتر انعکاس می‌یابد و غرفه باید به شکلی طراحی، ساخته، چیدمان و اداره شود که به مثابه یک ویترین، فلسفه وجودی شرکت و در کنار آن کل کشور را به نمایش بگذارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد